Cowboys nie mają nic do powiedzenia w sprawie kontrowersyjnego sponsoringu kawy

Właściciel Cowboys Jerry Jones uważa, że złe wiadomości są dobre dla biznesu. Jeśli tak, to wtorek był całkiem dobrym dniem dla biznesu.

Kowboje spotykają się z krytyką za odsłonięcie na Twitterze partnerstwa z Black Rifle Coffee Company. Jak podaje Associated Press, produkty firmy to AK-47 Espresso, Silencer Smooth i Murdered Out.

Kowboje opublikowali tweeta po kolejnym dniu wielu masowych strzelanin w Ameryce, w tym masakry na paradzie w Highland Park w Illinois.

Kowboje nie mieli żadnego komentarza dla AP. Firma kawowa chwaliła się partnerstwem. I nie bez powodu; związek z Cowboys i nieuniknione kontrowersje podnoszą jej profil i markę. Każdy, kto nie czuje się komfortowo w związku z powiązaniem z Cowboys, i tak nie kupiłby kawy; to sprawia, że ci, którzy są skłonni poprzeć ekspres do kawy, są bardziej świadomi – i być może bardziej prawdopodobne, że kupią jego produkty.

Firma twierdzi, że „wspiera weteranów, osoby udzielające pierwszej pomocy oraz mężczyzn i kobiety w mundurach” To wywołało tę dziwną uwagę od autora historii AP: „Niezłomne poparcie właściciela Cowboys Jerry’ego Jonesa dla wojska zostało najlepiej zilustrowane, kiedy był jednym z najbardziej wyrazistych właścicieli NFL przeciwko graczom klęczącym podczas Gwiezdnego Sztandaru przed meczami, aby zaprotestować przeciwko niesprawiedliwości rasowej i brutalności policji.”

Ludzie, po raz enty plus jeden, protesty do hymnu nie były atakiem na wojsko. A Jones nie wspierał wojska, namawiając graczy do stania. Chronił swoją zdolność do kupowania i utrzymywania super jachtu, wraz ze wszystkimi innymi udziałami. Jones i liga z premedytacją ulegli tym, którzy nie chcieli wtedy (i teraz) dostrzec, że w tym geście nie chodziło o wojsko. I trudno sobie wyobrazić, jak wtorkowy, głuchy na ton gest Kowbojów ma się do wspierania wojska.

Ciekawe byłoby też wiedzieć, ile Kowboje zarabiają na tej transakcji. Cokolwiek to jest, to prawdopodobnie nie jest tego warte. Chyba, że America’s Team chce nasycić tę część Ameryki, która została odepchnięta przez klęczenie do hymnu i która z kolei przyjmie linię produktów kawowych ociekających pro-gunowym przekazem, nawet jeśli zostanie to ogłoszone dzień po tym, jak broń została po raz kolejny użyta do stworzenia większego spustoszenia w Ameryce.

Cowboys nie mają nic do powiedzenia na temat kontrowersyjnego sponsoringu kawy pierwotnie pojawił się na Pro Football Talk