Trener Illinois, Bret Bielema, wyraził po meczu swoje niezadowolenie z faktu, że jego zespół był odbiorcą kilku wątpliwych decyzji, które nie poszły na korzyść Illini podczas sobotniej porażki z Michigan 19-17.
Jedno zagranie, w szczególności, o które Bielema został zapytany było na kluczowej czwartej i trzeciej konwersji Wolverines pod koniec gry.
Bielema i Illini chcieli kary za pick na Wolverines, ale nie została ona nazwana.
„Jestem ekstremalnie wkurzony” Bielema powiedział reporterom po meczu. „Bardzo zły. Bardzo zdenerwowany. Myślę, że nasze dzieci zrobiły wiele, aby wygrać mecz i ciągle mieć rzeczy przeciwko nam, bardzo frustrujące. Musisz stanąć w obronie ludzi, w których wierzysz. Ja bardzo wierzę w tę szatnię. Wiem, że po raz kolejny staną na wysokości zadania.”
Bielema nie poprzestał na tym, choć.
Został zapytany o sędziowanie, coś, co sprawiło, że punkt spierał się o wiele punktów w grze w sobotę.
To jasne, że to, co jest nazywane przeciwko jego drużynie, lub nie nazywane w ogóle, dodaje się i pozwolił, aby jego myśli były bardzo jasne.
„Bardzo sfrustrowany”, powiedział Bielema. „Myślę, że zawsze czekam na film w niedziele jako trener. Ale ciągle dostaję odpowiedzi, których nie kocham i nie pomaga nam to w ciągu tygodnia. Mamy nadzieję, że zagramy czystszy mecz. Niektóre kary naprawdę nas skrzywdziły w ostatnich trzech meczach z piłką. Musimy to poprawić wewnętrznie, jeśli robimy coś nielegalnie to musimy to poprawić. Bardzo, bardzo sfrustrowani końcówką tego meczu.”
—
Omów ten artykuł z naszą społecznością na naszych tablicach wiadomości premium
Nie jesteś subskrybentem Maize & Blue Review? Zapisz się już dziś, aby uzyskać dostęp do wszystkich najnowszych Michigan intel M&BR ma do zaoferowania
Śledź nasz personel na Twitterze: @JoshHenschke, @Berry_Seth14, @TrevorMcCue, @DennisFithian, @BrockHeilig, @JimScarcelli, @DavisMoseley, @lucasreimink
Subskrybuj nasze podcasty: Apple Podcasts, Google Podcasts i Spotify
Sprawdź treści wideo Maize & Blue Review na YouTube
Śledź Maize & Blue Review w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, TikTok i Instagram